Looking For Anything Specific?

Επιτέλους, αέρας πολιτισμού σε κάποια ελληνικά γήπεδα

 

 

 Λέιζερ στον αντίπαλο, ημίγυμνα κορμιά να ωρύονται, ρίψεις αντικειμένων… Φτάνει. 

 Το μπάσκετ (κι ο αθλητισμός κατ επέκταση) είναι διασκέδαση, είναι ψυχαγωγία κι αυτό πρέπει πρώτες να φροντίζουν να μας το θυμίσουν οι διοικήσεις των συλλόγων. Στο ελληνικό μπάσκετ αυτά είναι …ψιλά γράμματα. Τα οικονομικά προβλήματα δεν επιτρέπουν στις ΚΑΕ να επενδύσουν όσο και οι ίδιες ενδεχομένως να ήθελαν στο κομμάτι του μάρκετινγκ. 

Με χαρά το καλοκαίρι ακούσαμε τον ιδιοκτήτη της ΚΑΕ Παναθηναϊκός (Δ. Γιαννακόπουλο) να αναφέρεται στην επιθυμία του να δημιουργήσει στο ΟΑΚΑ έναν «πυλώνα» ψυχαγωγίας για τους φιλάθλους, τα παιδιά και τις οικογένειες. Πρόσφατα διαπιστώσαμε(δείτε το σχετικό βίντεο) πως αυτά δεν ήταν λόγια του αέρα. 

 Πλέον, στους διαδρόμους του ΟΑΚΑ κάποιος μπορεί να βρει επιλογές για φαγητό, face painting, photobooths για να βγάλει αναμνηστικές φωτογραφίες, υπάρχουν arcade games για μικρούς και μεγάλους αλλά και η μπουτίκ της ομάδας από την οποία μπορεί κάποιος να προμηθευτεί τις νέες εμφανίσεις της ομάδας. Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός έχει ήδη αποφασίσει πως θα προχωρήσει σε μια μεγάλη επένδυση προκειμένου να είναι σε θέση να προσφέρει μια ολοκληρωμένη εμπειρία στον φίλαθλο.




 Επίσης με χαρά είδαμε τον Ολυμπιακό να δημιουργεί έναν πολύ όμορφο χώρο για τους κατόχους VIP ανανεώνοντας το Lounge. Μακάρι και η ερυθρόλευκη ΚΑΕ να προχωρήσει σε δράσεις που θα στοχεύουν σε ακόμη μεγαλύτερο κοινό ώστε να απευθύνονται σε κόσμο και με μικρότερο «βαλάντιο».







 Μακάρι έστω σε μικρότερο βαθμό όλοι οι σύλλογοι να ακολουθήσουν ανάλογα παραδείγματα, να αντιληφθούν πως είναι προτιμότερο να έχουν έναν παίκτη λιγότερο δίνοντας αυτά τα χρήματα σε τέτοιου είδους βελτιωτικές κινήσεις που αναβαθμίζουν το ίδιο το προϊόν.


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια