Ο 24χρονος Παύλος Γεωργιάδης δραστηριοποιείται επαγγελματικά στα logistics και τα συστήματα εφοδιασμού. Τα Σαββατοκύριακα, φορά… τα μαύρα παίρνει τη σφυρίχτρα του και διαιτητεύει σε αγώνες της ΕΠΣΜ. Το ποδόσφαιρο είναι η ζωή του όπως λέει και ό,τι έχει να κάνει με αυτό θα το ψάξει και θα το διαβάσει.
Πριν λίγους μήνες, επέλεξε να εκμεταλλευθεί το freedom pass και να πετάξει για Λονδίνο. «Το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα ήταν να πάω μια βόλτα από το γήπεδο της Τσέλσι, το Στάμφορντ Μπριτζ».
Η βόλτα έφερε το τουρ στον γήπεδο, τα πλάνα από τους χώρους που ξεναγήθηκε και… αυτό ήταν. Στο συγκεκριμένο ταξίδι ο Παύλος βρέθηκε και σε άλλα γήπεδα της βρετανικής πρωτεύουσας και ταυτόχρονα στο μυαλό του γεννήθηκε το πρότζεκτ της ξενάγησης του κοινού σε αυτά μέσω social media.
«Ήθελα αυτό που έβλεπα να το δουν και άλλοι».
Στην εποχή που το facebook δείχνει να μετατρέπεται σιγά σιγά σε ψηφιακό μουσειακό είδος με το πάλαι ποτέ φανταχτερό Instagram να ακολουθεί, ο Παύλος Γεωργιάδης αποφάσισε να δραστηριοποιηθεί μέσω του TikTok.
Μέσα από το προφίλ _referee, ξεκίνησε να δημιουργεί βίντεο ξενάγησης σε γήπεδα – ναούς του ποδοσφαίρου της Ευρώπης.
Με ένα scroll μπορεί ο χρήστης περάσει μέσα από λίγα δευτερόλεπτα από τους χώρους που μεγαλούργησαν θρύλοι των γηπέδων. Καμπ Νόου, Γουέμπλεϊ, Σαν Σίρο και άλλα πολλά γήπεδα ξετυλίγονται μέσα σε μονόλεπτα βίντεο.
«Σκέφτηκα ότι τα βίντεο μπορεί να αρέσουν και ασχολήθηκα λίγο περισσότερο.
Θεωρώ ότι το αθλητικό περιεχόμενο στα social media είναι μια αγορά που μπορώ να ασχοληθώ στην αρχή ερασιτεχνικά και αργότερα επαγγελματικά», λέει χαρακτηριστικά.
Και μάλλον είχε δίκιο. Τα χιλιάδες views στα βίντεο δείχνουν ότι το κοινό διψά για sports content.
Από μπασκετομάνα… ποδοσφαιρομάνα
Το «επίσημο άθλημα» της Θεσσαλονίκης θεωρείτο και θεωρείται μέχρι και σήμερα το μπάσκετ.
Οι ένδοξες εποχές του Αυτοκράτορα Άρη, του Γκάλη, του Ξανθού, του Γιαννάκη «και των άλλων παιδιών» δεν ξεχνιέται εύκολα.
Στις νεότερες ηλικίες όμως η «σπυριάρα» δεν φαίνεται να κάνει ιδιαίτερο γκελ.
Τα νέα παιδιά αναζητούν μέσα από τα social media και τα games πρωτοποριακό αθλητικό περιεχόμενο ή sports content όπως διεθνώς κατοχυρωμένο.
Ο ερασιτέχνης ποδοσφαιριστής και youtuber Αιμίλιος Οικονομίδης, ο father «el mago» του ποδοσφαίρου στο TikTok και γνωστός επιχειρηματίας της ένδυσης, οι gamers/youtubers που δημιούργησαν την ερασιτεχνική ομάδα ποδοσφαίρου ΜΠΑΜ και οι γνωστοί betarades, δείχνουν ότι το κοινό της πόλης αλλά και της χώρας διψά πλέον για ποδόσφαιρο.
Όχι πλέον τόσο με την έννοια της οπαδικής πλευράς αλλά της γνώσης και του backstage.
«Όλο αυτό που υπάρχει στη Θεσσαλονίκη με την ενασχόληση με πολλές πλευρές του ποδοσφαίρου είναι μαγικό και κάνει όλο και περισσότερους να ασχοληθούν με αυτό το κομμάτι. Προσωπικά θέλω να συνεχίσω να ανεβάζω περιεχόμενο, αφού βλέπω ότι υπάρχει ανταπόκριση. Όλα τα success story που υπάρχουν ήδη είναι για εμάς τους νεότερους διδάγματα ώστε να κάνουμε το κάτι παραπάνω», λέει ο 24χρονος Παύλος.
ΠΗΓΗ: Voria.gr
0 Σχόλια